close

我朝早8:00起身, 老公已煲好一餐粥,我就繼續執埋D行李。9:00開門俾鐘點,海晴9:30先醒,食支奶換埋衫/片走得



10:00出發,全程好乖女,肯坐CAR SEAT食餅餅睇歌


10:45到左機場,老公放我地+BB車係平時機場巴士落車果個位,因為佢泊2號停車場好遠.....



第一次到達機場



到左機場見到好多人拉喼,海晴眼定定睇,冇扭落BB車


當我去睇番班機資料,竟然話我知取消左,我即走去問空姐而家有咩機可以安排到俾我地啦


原定12:05起飛,改為坐國泰13:15起飛,因為我老公未到,我問可唔可以CHECK IN先,空姐準備幫我做機位,老公即到




海晴都頂唔順要落車行




走來走去,經過呢個欄,會自然DUP低個頭,好搞笑



係要食餅餅先靜止到,但佢老豆唔中意佢食咁餅,怕熱氣啦


過關時有小朋友同行係可排快隊,冇人排,爽



佢阿婆買既衫,佢覺得好得意啦..... 就幫海晴影張先



老公去買野食時,海晴都開餐



因為要遲上機,港龍就送左兩張價值$75既餐飲卷俾我地


我可能兩年冇去機場,呢度多左FOOD COURT同野食,我就食翠華,老公食正斗(唔記得影相),仲買左個飽,當然最終都要補錢啦



到我地開餐,海晴梗係要一齊食啦,就俾左粒魚蛋佢食



食完梗係要幫海晴放下電先啦......... 呢度係GATE 23,特登黎


因為坐國泰要搭無人駕駛



一去到就走去彈琴....... (隔離個個碌好重)



同阿囡影影下相,有個類似賓佬走埋黎,我未講完:DON'T HUG MY.....,佢即刻抱起左我個囡,我立即嗌:DADDY,有人搶走我個囡呀


老公轉個頭埋黎,另一個賓仔邀請老公一齊影相,跟住海晴開始唔制,老公抱番,然後另一個賓仔又話要影,叫埋我一齊影



就係呢兩個賓仔



繼續放晴



海晴望到飛機喇....... 其實係望到D車係度郁來郁去



繼續肯坐車,GOOD


搭無人架駛又要落地,一齊扶住


去到機口俾空姐收埋架車仔,話會落機俾番我地


入到機艙勁迫,仲要坐埋邊窗口位,超窄(明明之前港龍係坐前排,會闊落D)


兩歲以下要用BABY BELT,即扣住我條SEAT BELT



架機係機場行來行去,未起飛海晴已瞓著,上機15分鐘後終於起飛


老公第一次去台灣,佢勁唔慣,話D空姐好趕,我答梗趕,因為派呢樣派果樣就要落機



我太飽冇食,老公話呢個肉醬多士都幾好味



仲有BB餐,但得果汁啱飲,其他海晴冇興趣 (之後到埗補影,所以呢位小朋友係醒左)


--------------------------------------------------------------------------------------------


台北 15-18度 天陰


去到台北機場,排快行隊過關攞行李同換錢出到去都15:30 (要重申一點係香港PRINT OUT兩張入/出台證,係冇需要再手填任何FORM)



我去買國光兩張飛,因為朋友話我知去桔子旅館可係門口落 (台幣250/2人)



因為係飛機瞓飽,坐車唔肯瞓,又要出動IPHONE同WORLD FAMILY


國光落車竟係天成落,又大風又凍,我揹住海晴推住BB車,老公就推住兩個大喼,勁狼狽,後尾我地落左地下街過對面三越,目的地係館前路<桔子旅館>


名為旅館顧名思義即唔係酒店,唔會有大大的大堂,大大的房啦,我老公梗係嘈巴閉。


當初我問哂人,人地叫我BOOK君品,係新開架嘛又係酒店。我老公又話佢同事介紹桔子好方便,間房又大。好彩而家唔係我話住呢間,否則就怨我,而家好啦,房唔大仲要冇WIFI (最終痴人地旅客既WIFI先可上到網)




當我地執緊D日用品出黎既時候,海晴係度自娛


之後我地諗住過三越超市睇下有咩買,落左一層見到FOOD COURT, 我好肚餓話要食D野先 (我係朝早11點幾食過至晏晝5點都冇食野,海晴就好D,坐國光時同佢老豆食左包)



D野唔好食啦,老公點o個份我都冇影相


我地搭的士去西門町行街




海晴勁中意睇人拋波啦



排隊買donut食,想買迷你版,又話賣哂,結果買左3隻大既,叫佢介紹啱小朋友食,要夠軟身,結果都係好甜



呢d碗好靚,真後悔冇加錢去換



呢隻係老公既,佢話甜到爆




可能係平日,條街唔算多人



叫老公買滷水我食,我勁中意食佢地既鴨腎 (呢晚已買左兩杯蜂蜜綠茶飲,我飲第一杯時,老公話好飲搶左去飲,我再係第二間買就冇咁好飲)



海晴想扭,可能肚餓,即過隔離7-11買個包俾佢食先



行左西門町一陣,就打的返酒店(印象中車費為番港幣廿幾蚊),佢地電視有成一百零幾台,其中一個係日本台



特帶左個充氣浴缸同埋波波去,初初海晴好似平時咁玩水,後尾佢老豆驚佢凍,就用花灑淋佢,周圍淋又淋佢頭,搞到臨尾叫唔好,驚哂



之後我請佢飲juice,睇下佢幾開心


玩左個幾鐘22:00開支奶佢飲,過左陣聞到好臭,幫佢換片,屙水,我地好擔心,佢老豆已經話第二日要返香港,我叫話睇定d先。


平時係屋企,佢21:30食奶,碌下,22:00會瞓。諗住佢好快瞓啦,唔熄哂燈佢就坐係度指住,好啦熄哂燈叫佢老豆一齊瞓,我瞓中間,海晴繼續坐係度指住佢老豆笑笑口,搞左半個鐘都唔瞓,佢老豆都慶慶地(因平時佢唔係同個囡瞓嘛),咁我叫話一齊唔好瞓住,搞好哂d野先瞓(消毒用具、準備夜奶、煲水、焗飯),結果23:30海晴先瞓著


因為生保床關係又擔心海晴會唔會繼續屙,結果我同老公成晚醒,海晴就一覺瞓到七點幾先醒


 


 


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小歌 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()