close

今日約左舊同事出黎飯, 多謝Suki請我地食個咁豐富o既午餐(簡直似晚餐咁呀!), 話慶祝我地6月份生日, 你呀!仲要唔俾我地嗌set lunch, 由你發板嗌個d散餐, 應該好貴啫! 知你返新工, 豪啦~ 同埋知你新工返五日, 人工高福利好, 都撜你開心!!


我話過我呢份工一出糧, 即刻請你地食飯, 一言為定哦! 可能與之前公司比較, 呢份工我都好滿意, 做得好開心~


今日食食下飯, 仍在舊公司的同事Toby收到call, 得知即將有幾位同事遞辭職信, 詳細情形唔清楚, 舊公司大地震呀~



小妹妹並不是我舊同事哦!





頭盤都有四碟~




主菜(魚柳超美味~)



仲有甜品添~


偷影我同事個囡o既可愛相!

arrow
arrow
    全站熱搜

    小歌 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()