close


食飽繼續層層行


D野太重,有人發脾氣,後尾租左LOCKER,心情就好D



再行多次3/F,原想買日本雜誌,可惜得一本


停係度時發現海晴一直顎高頭,原來係鏡到發現自己



唔瞓就重去5/F啦,見到個波波扭扭機唔肯走



老公去換硬幣時,我帶佢去睇下D小朋友做緊乜,海晴好開心喎



見到DREAM BED呀,海晴一支箭想去SIR滑梯


-----------------------------------------------------------------------------------


係誠品搭的士返去都16:45,跟住有個男人問我係咪租左車,我話係啦,咁就先上桔子去攞番D行李


桔子接待員都會幫手推行李上車



CALL車其實係的士,7人車比較濶落D,1200台幣



海晴係車頂唔順瞓左



搭左45分鐘,一到埗司機立即落車攞推車幫我地上埋行李,服務GOOD



我地搭20:00機,17:45 港龍COUNTER都未捨得開俾人做位



海晴醒左



入閘前食埋餐粥仔先



跟住港龍COUNTER開左,CHECK IN完即入閘同海晴放下電先


先去HELLO KITTY育嬰室換片&參觀,之後再去HELLO KITTY遊戲區 (稍後一篇再介紹桃園機場)



玩左陣就去附近既食店食野 (冇乜得揀)



我地點左呢D,味道都可以



檸檬愛玉


我地食海晴梗係又要食,俾番係誠品買既提子包佢食,呢個包真勁多提子,但海晴衰到只係MEET提子食,淨低個包


跟住再去番HELLO KITTY遊戲區玩多15分鐘又影下相咁,好快就要上機了



我前一晚網上CHECK IN,揀番第一行坐,對腳可以放得舒服D,帶BB梗係最好坐第一行



記得去程時個空姐同我講話我囡20lb唔可以坐bb籃,而家睇到明明寫住24lb,雖然我個囡都唔肯坐,但係就知道國泰空姐pro唔pro..........



冇幾耐又派飯,得一款揀,我真係食唔落,冇要到



海晴全程都冇瞓,九點幾飛緊既時候,叫老公開支奶,諗住佢食完會瞓,最終點都唔瞓,玩下呢樣玩下個樣,聽下歌又有奶咀食,所以都冇嘈


落機都22:45,因為出閘冇乜人兼有bb專用線,check in都好快,係出去攞行李等左15分鐘,我老公差d又脾氣



呢堆係bb餐,影完之前冇左 (因為我老公掉爛左)



泊左車係2號停車場即戲院果邊,好遠,行左好耐.........


海晴一上車即瞓,返到屋企都差唔多12:00,好彩放佢係床都冇醒,仲一覺瞓到天光

arrow
arrow
    全站熱搜

    小歌 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()