close

老遠已見到hello kitty育嬰室






裏面設施齊全,有洗樽液有熱水,呢個combi濕紙巾保溫器話溫度大約60度,一開始拎既濕紙巾都幾熱,抖一陣就暖,好好用 (如我生下一個我都要買)



仲有尿布供應 (我唔貪心冇攞)



海晴望到上面既花博主題公仔好開心


HELLO KITTY遊戲區係港龍GATE位,所以好方便我地玩完就上機



首先會見到HELLO KITTY商店



當然所有野都係HELLO KITTY啦



跟住就再見到呢個區



之前黎台灣我只係O係出面行過,今次有份玩



海晴衝呀........ 要除鞋架.....



佢真係好中意玩SIR滑梯



指定動作,叫佢瞓低TOUCH YOU HEAD,等佢自己SIR



跟住再過隔離玩



有積木啦



推櫈仔



仲有砌蛋糕同埋圖書睇



媽媽想當年都有同HELLO KITTY櫈影相



媽媽:海晴,要走喇,返香港返屋企,同台灣講BYE BYE啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    小歌 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()