close

成篇都係hello kitty,hello kitty迷一定至愛啦




好多款hello kitty cake呀,仲有bb餐具



老公點左呢個朱古力撻,比我相像中冇咁好味



因為海晴識得hello kitty,所以我點左個hello kitty頭既cake俾佢當切生日蛋糕


其實白色可愛d,但係有d花面貓(黑左),同埋乳酪味我地唔食


呢個蛋糕冇揀錯,mousse好好味



呢個我點既brownie都唔錯



台灣既jelly係蒟蒻,我覺得QQ地好味




原來右下角CAKE咁靚,早知叫啦 (KITTY頭後尾出左粉紅色)



海晴好中意呢個,成日手指指,但我地真食唔到



左上:地下近出餐飲


右上:門口區加外賣區


左下:2樓 (冇咁靚又逼)


右下:地下 (我地坐呢層,good)




幫襯下個廁所先



呢張櫈我幫海晴換片,哈



洗手鏡都咁大個kitty



門口都好多kitty,可以影相


arrow
arrow
    全站熱搜

    小歌 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()