close

因為未肚餓住,我地打的去復興站既SOGO行下............


見到台隆手創館,我地呢D咁崇日既梗係去行啦,最終都冇收獲,因為太重行李冇心機



(左上) 都幾得意 IPHONE 可駁做有線電話



行過呢間小王子餐廳,有蛋糕雪糕仲有馬卡龍,好得意呀,可惜我地計劃左去HELLO KITTY,唯有下次啦


出發行去HELLO KITTY SWEET CAFE


途經 <阿默>,老公唔知係邊度收料返黎,佢第一次黎台北嘛,佢就黎呢度朝聖買鳳梨酥 (我話佢知,其實阿默出名係手工蛋糕喎)




最終買左1盒金磚鳳梨酥、1盒黑磚鳳梨酥及1盒荷蘭貴族手工蛋糕


一路行一路問人,起碼問左4-5個人,初初又話向住果個方向,又話咩 89 LOGO,行左一段路問人又話繼續向前,另一個又話係後面


我老公梗係話搭的士,但估HELLO KITTY應好近,勁上車俾人拒載


後尾好彩我地問商舖既SALE時,有個女途人話我地知仲帶我地去,原來真係好近



門口已好夢幻了


其實我唔中意HELLO KITTY,只係海晴有D物品係HELLO KITTY,佢比較熟識KITTY



唔知係咪知道有CAKE CAKE食,所以好開心



幾冧,成日攬住我



一家三口影既生日相



後尾開始失控,行樓梯



圍走



要捉住佢喇


下一篇會介紹HELLO KITTY CAFE,D蛋糕真係好靚好靚


因為我地下晝三點幾先到,所以冇得食咸食既LUNCH SET,得番TEA SET,我老公又麻麻地甜野,跟住又話貴呀又話漏咁,呢餐都成港幣三百幾,我又覺得係呢度同阿囡慶祝生日,幾貴都值得啦,都飛左過黎台灣喇,仲講話貴係咪太遲呢?? 去旅行PACKAGE唔貴咩???


係我望住捉番海晴既時候,老公話竟然呢度可以WIFI上網,跟住睇新聞見到日本大地震,個一刻我諗住唔大件事,因為日本成日都地震嘛,同埋最緊要捉住我個囡


我成差唔多五點幾返到桔子,開電視已經每台講緊地震海嘯,仲話會影響台灣沿岸,嚇到屋企人打黎問候我地



唉,睇住黑色既海水橫掃日本人既屋企,真好心痛



小朋友真係天真無邪,佢地只會無時無刻都咁開心


呢日係你生日,日本發生D咁既事真係好唔美滿,但我地唯有控制自己唔好睇咁多電視,繼續享受呢個旅程



媽媽希望你快高長大,身體健康,少病少痛,食得瞓得,世界和平


19:00又的去西門町,其實冇PLAN定去邊,老公見我第一日話想食牛陣就去


我地揀左涮涮鍋,每位都係台幣360,應該有加一,埋單台幣770,抵食



佢地既芝麻汁帶酸,麻麻地,除左豉油,佢地會有幾隻醋揀,莫非台灣人興食醋打邊爐??



同香港一樣都係豬腩肉好食過牛肉



佢地真係好有HEART,將D菜砌到成朵花咁



野飲任飲,地方不大,但服務員態度好,又識講廣東話



又係採用每人輪流食10分鐘,跟住另一個就陪阿囡走,好彩有度地方好空曠可俾佢走來走去。 (玩FLING水袖都咁開心)



食肉食到好漏,就去行街,我見到阿宗麵線,同老公講呢間都幾出名亦都幾好味,佢即走去買外賣,點知又忍唔住食兩啖先,佢都話好味



又走去老天祿買鹵水食



鴨腎真勁好味 (而家寫緊BLOG都好掛住)


返到桔子都21:00,老公先陪我地上房,再落樓下買水買蜂蜜綠茶


跟住返黎同海晴沖涼,唔沖唔得,因係室內熱成日出哂汗。佢沖完到我地沖,跟住又消毒食具呀、奶咀呀、煲水、焗粥


大家又係齊齊23:00瞓著

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    小歌 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()