close

食完鼎泰豐搭的士返桔子,返到去都17:00,竟然有驚喜,就係清潔ee幫我地併埋張床,變左床大左,地方多左




返到黎第一時間洗手啦,海晴第一次掂番梘,勁開心


首先開水幫海晴沖涼先,今次完全唔肯坐,驚左。佢要企係身沖,我地唯有快快趣用花灑淋佢,再幫佢著衫(我地係企係度幫佢著,老公扮無影櫈,我就幫佢抺身著衫著片著褲)


阿囡又要準備開餐 (朝早食完果餐即刻入八成水焗下一餐既)




呢隻餸好好味,連我自己都中意食 (係1歲4個月既餸,因為其實都好淋,所以唔怕俾海晴食)



平時又唔坐車,係酒店又要開車出黎坐,玩野 -_-



大家抖完一輪,到我地又要執野(補充野),由得佢自己玩


又要諗下一餐食乜,我地打的去市林夜市


去到都八點幾,夜晚仲落緊雨,好煩



有新野食就係勁大條既腸


我中意坐邊邊位會比較空氣流通d,因為裏面鐵板燒好勁油煙


我地揀左間仔仔拍戲都黎過既<大頭龍>


首先叫左貢丸湯、綜合焿同埋蚵仔煎,再叫老公周圍去睇下仲有乜食



海晴把口繼續唔停要食包,唔俾包佢,佢會落地周圍走,呢d地方唔可以落地架嘛



之前睇人地blog話蜂蜜白苦瓜汁好飲,我就唔覺得好飲又苦苦地喎,飲左幾啖冇飲




老公去左買大腸包小腸,佢話好多人排隊,佢呢間又真係幾好味 (早幾年我食過唔好食)



食完野之後我地去左對面街shopping,因為落雨,平時中間通道都擺檔攤,呢次好好行呀,仲俾我見到間童裝好靚呀,即買條蛋糕裙俾海晴生日著



呢度3件都唔平,要台幣14xx,不過我好後悔冇買多條粉藍色蛋糕裙


我地仲去買左太陽眼鏡,老公個副好yeah,係happy birthday


行街途中海晴瞓左,之後我地差唔多22:00返到酒店,佢即醒,我地用番前一晚策略,一個沖涼一個陪玩,一個陪佢食奶一個就消毒食具、準備半夜奶、準備第二日既飯


最後齊齊23:00瞓


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小歌 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()