close

海晴八點就起左身,原本可以俾奶再瞓下(平時係咁),但佢老豆慢吞吞,海晴就醒哂。我地唯有認命都起身梳洗啦.........


一早俾奶佢食,一個睇住佢,防止佢唔食奶落地,另一個就梳洗,跟住海晴食完奶就放佢落地,我地就做野,例如煲熱水、消毒食具、幫佢換片換衫、幫自己換衫、帶水杯、奶咀,咁就出發食早餐



三個之中佢瞓得最好,睇佢幾精神



搞掂都成九點半,跟住我地去桔子包既餐廳食早餐,首先過對面麵包舖買個提子合桃包俾海晴食



去到呢間丹提,俾COUPON佢,原來話我知唔係呢間,咁我地都照叫野食啦.....




ORDER完自己攞餐飲,跟住會送餐黎。等餐黎時,玩下海晴先,哈。



好啦,影張合照先啦



(左上) 問我要咩蛋,炒蛋定水波蛋,原來呢款就叫水波蛋,老公話CREAM CHEEZE加BAGEL好好味喎.....


(右上) 我覺得呢個牛肉包好好味呢....


(下) 點檸檬茶,冇鮮檸檬,係檸檬汁



我地開餐,海晴又開 (費事亂俾野佢食,佢食麵包就最好)



成個包食



返酒店hea下........



不斷搞搞震(應該扭眼瞓)



好喇,餵飽大小姐先


本身呢日plan去花博,但落雨變左我地唔多願郁,就去附近既書街行下先,其實我都係去左一間,黎過幾次我都只係去呢間建宏書店,有幾層既,一次過行哂


一出門口,揹住海晴極速瞓左,我先係地下個層快速望北海道書,睇到幾本好似幾啱就叫老公睇,跟住上2樓睇食譜書,海晴熱醒左要落地,我都冇乜心機睇,抱海晴落去B1睇兒童書(我老公睇自己書啦)



呢個小朋友不停行來行去,我睇下書又捉下佢番黎,勁忙。睇到最尾佢老豆黎看住佢,我先可以再睇下.....



未夠喉 (海晴好中意本貼紙簿,仲有一個系列但得一本仲要俾人貼過,我先冇買)



返酒店卸下D書前要去買胡椒餅,始終都係好好味



有人冇得食,呵呵


打電話問前台關於花博資料,其實都係想問下有幾個室內館,落雨仲值得去嗎? 佢叫我落去攞資料睇,話我聽室內館排好耐隊,唔建議我去


返到上房同老公講,因為門券係香港已買 (HK$80/張),唔去好似唔抵,一係去度影幾張相閃。老公話反正我地冇地方去,就去望下啦



小朋友坐的士時又瞓左



好喇,到左喇,貪靚落雨都唔擔遮一陣(海晴有著雨褸,冇所謂啦)




雖然爭艷館(室內)條隊好長,排左10分鐘都入到去 (海晴仲未醒)






呢個館真係好多特別種既蘭花,另一篇再介紹



好啦,行多一陣海晴醒左,再叫人同我地影張一家三口先




我揹得佢耐,一來我攰,二來俾佢鬆下筋骨,放佢落地行,好彩個場都叫大,唔怕佢俾人逼到




兩母女同花爭艷,嘻嘻



好喇,DADDY成日都驚個囡口渴,不停叫囡飲水



已訓練有素,同佢講<噴泡泡>,佢會伸手出黎,之後自己搓手


我地睇完個爭艷館又覺得肚餓,FOOD COURT又露天,唔想係度食,我地又覺得睇夠,已想睇左蘭花了....... 其實花博有4個區,每個區又有館,起碼仲有15個景點,我地係行左十五分之一,好離譜 -_-




等的士時見到有間朱古力小店,裏面得三張枱,見可以外賣朱古力,就去試下.....


試左BROWNIE好味道,海晴都有得食,跟住我試左款有餡既朱古力,裏面係雜莓味,一咬爆漿,好味。店員仲話呢款朱古力上報紙雜誌,跟住我地買左呢兩款


跟住老公提議話去鼎泰豐,同的士司機講話去SOGO果間,佢建議去老店(即信義店)會近D



呢間老店有個公仔係門口



有兒童餐具,好CUTE



其實總共叫左兩籠小籠包,一個係原味,一個係蟹粉


我覺得原味好食D,但老公覺得蟹粉好食D,不過我地一致覺得香港既翡翠小籠包仲好味,呢餐都唔平,食左港幣三百幾







小朋友始終食下玩下就會易過D,我冇帶玩具係身,因為對佢黎講乜野都有得玩,如果我帶自己玩具去,佢玩一陣又冇耐性,隨手又掉左佢。有時叫佢請下你食咁,咁又可坐耐D,不過大人都係唔可以慢慢嘆,好彩我地兩公婆食飯食得好快


 


 


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小歌 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()