當初揀順產都係仁安既原因係


1) 老公可以由待產至陪產都係我身邊


2) 探病時間係 7:00-21:00


3) 生完有專業人士幫我揍bb幾日 


而家轉左開刀都係肉隨砧板上,不過都要講下仁安既環境同服務


1) 套餐包括
儲物櫃 (不用帶鎖頭及鎖匙,醫院提供鎖匙不用按金,但遺失者將另加收費)、 BB住院期間衣物、 BB 住院期間尿片(現用Pampers)、BB住院期間奶粉、產婦衛生巾兩包
、 床墊十張、 生理沖洗器一個、 網褲四條(剖腹就五條)、拖鞋一對、 個人清潔用品(細面巾一條、薄身酒店式密頭拖鞋一對、旅行裝牙刷牙膏、盒裝紙巾)、 剖腹分娩者包束腹帶


2) 有水杯(可當嗽口杯,自己帶保溫杯)、暖水壺、wifi


3) 生產即時幫我地影相啦,都幫bb影左好多張相,即日已有VCD同哂左一張相出黎


4) 因為剖腹第一日唔落得床,所有野都係禁鐘叫佢地做或佢地會依時依候黎幫我,佢地都好細心好專業,唔洗覺得好尷尬


5) 我係2人房啦,知道比4人房多$1000,兩個人共用廁所唔洗爭



隔離床係舊式


呢張係我張床,好舒服,新款既自動升高升低


6) 私人電視除左無視亞視有得睇,連有線都有,有私人耳筒唔洗嘈住隔離



7) 每日好多節目,一日有4次餵奶時間,其他時間有講座,BB真人沖涼示範,出院時既情況,爸爸既親子時間 (可以拍攝同錄影)



呢度就係餵奶房同爸爸親子房.................


8) 每日有人執房,倒垃圾,抺枱,收餐,換水


9) 有浴室(有冷熱水同沖涼洗頭液)



10) 有餵奶袍租 $22/次 (可當睡衣著)


11) 送羊脂膏同一客瑤柱蛋白薑飯

arrow
arrow
    全站熱搜

    小歌 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()