琴晚刷完牙即瞓,係五點幾起左身一陣,好快就瞓番到鬧鐘响(7:00)


7:30 去餵奶,今日BB眼光光,望住我餵奶,姑娘話BB吸啜人奶係要好用力,好攰,所以會餵餵下瞓左覺,我仲未有奶出,補奶粉60ml,每次幫佢掃風就眼仔碌碌,好精神


今次我自己幫佢換片片,又屙臭臭,但一D都唔臭,原來係自己BB既就唔怕幫佢會尿片,有D啡黃有一粒粒白點,原來係正常既.....


9:00 兒科醫生報告BB所有野一切正常,臍帶血驗的報告冇問題,暫時未見到面黃


10:00 曾醫生黎睇我傷口,話我復原都幾快,字宮收縮得唔錯,明天轉防水膠布先可以淋浴,剛好我睇緊bb相,醫生望d相話似我多d。醫生走左之後,姑娘見到我收腹帶歪左幫我整好又話惡露好少唔好用墊底紙,因好焗。仲問我係咪mix,我話姑娘你先似呀,姑娘話佢真係mix,我答我唔係喎


10:30 呢餐原來係bb最好瞓既一餐,個個bb掛住瞓唔肯飲奶,海晴俾人摷醒係咁喊,餵餵下又瞓,跟住要姑娘搞掂佢


12:00 我媽到左,帶左節瓜瘦肉湯同梅菜肉餅飯,我飲住D湯先


12:30 MEIKO到左,仲送我地一盤靚靚花籃,真係好靚呢.....


跟住我同佢地去睇BB,後尾有個大陸婆帶埋成班FD去睇佢BB,佢個B都未出黎,個大陸婆左攝右攝,最終攝左係我前面,當正我個囡係佢個囡咁......



13:00 奶奶同老公終於到,帶左木瓜雪耳豬肉湯同粟米焗雞飯,我食左呢個飯先


14:30 又到餵奶時間,海晴好肚餓啦,食唔到媽媽奶係咁喊,我快快用奶粉餵飽佢先,一食到奶粉就好乖係咁望住我食,唔知認得到我未呢?


15:30 菁菁到左,帶左雞精我飲,無幾耐個陪月到左,因為我突然轉左開刀,老公驚我復原得慢,就請個人返黎照顧我同BB,個陪月員真口水多過茶(我想瞓下架嘛),返二至日,每天6小時,負責買餸煮中午同夜晚個餐我食、幫BB沖涼、洗BB衫、烚奶樽。佢原本話下星期一上去我屋企視察下,睇下有咩缺,講講下話買埋餸上去,即正式開工啦,咁駛乜視察下呀??? 我星期一出院,無理由吉出間屋俾佢無險雞龍嘛...... 喂,我第一日識你架咋,我點會放心你一個人係我屋企出出入入呀.....開始懷疑佢個腦,算,都係一個月,有咩野唔啱即叮


17:00 不知不覺又到親子時間



正式第一張合照




笑得好開心呢......


18:30 老公走左喇,我又去餵BB,姑娘都同我講笑話返工咁....... BB又係好忟憎,見到佢咁,我好心軟冇堅持,餵飽佢食奶粉先,我發覺自己奶吱損左,姑娘話係想損,後尾幫我係咁唧,好痛,但俾佢唧到D奶奶出黎,我就用奶奶搽番個傷口,希望等陣個一餐餵到啦...... 仲有,今日佢食完奶既尿片,全部都係我自己換架



arrow
arrow
    全站熱搜

    小歌 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()