close


晴  12-20'C


由於第一晚酒店係我自己係樂天度book,所以冇包食,我地自己去搵食,係地下街叫VIE DE FRANCE,希食燒雞PITTA,而我揀左個沙律吞拿魚多士,好好味熱辣辣


差唔多十二點,我地行番去札幌南口Nippon 攞車,係YARIS四驅車款(其實係我地酒店左轉向前行就見到),去到俾passport同車牌啦,佢俾份野我地睇啦有關賠償等等,佢地仲會俾本中文版地圖 (即右個本,左個本係商務買,$48又有好多coupon,建議去北海道可買呀)


簡單教左我地用GPS,我地第一個出發點係北海道大學,因為聽聞仲有櫻花睇啦 (我之後check過話我地去既期間已落哂架喇),去度遠處真係有幾顆粉紅色花既樹,行埋去睇原來唔係,d花瓣似康乃馨咁,我地影左幾張,就去停車場 (整個北海道自駕遊我只係倒車楂左幾分鐘)


我地下一站係去富良野芝士工房去學芝士(Mascarpone Cheese),我book左15:30,係北海道大學輸入工房電話,竟然話我地要15:45先到,我簡直成個癲哂咁,心想如趕唔切,我再book第二日朝早


天開始落雨,到點半鐘時我地有d肚餓同埋去廁所,就到左砂川休息駅叉下電先,呢個中途站就最多設施,有飯堂、手信店、勁多的售賣機、廁所,都好多人停係呢個休憩處


奇蹟出現呀,仲有29.6km到,話我15:30可以準時到呀。最終真係可以準時到啦,我去度俾錢(HK$66/1hrs),得我一個上堂,希只係同我影左張相就走左出去周圍影,Miss話可以叫佢入黎幫我影相,但我已搵唔到佢了。雖然我唔識日文,但佢有張食譜韓文中文英文都有,咁Miss就用埋身體語言教我啦,其實都係勁easy,仲可將自己成品畫成自家品牌添 (詳情見 富良野芝士工房篇)


上完堂行左陣,試食&買左d芝士帶返香港,話其中一隻係著名的紅酒芝士 (想分享俾peggy),跟住我地出發我預先定的民宿ペンション列車HOUSE (詳情見 富良野ペンション列車HOUSE 篇),可能太過家庭式,希少又唔鐘意啦呻左幾句。


18:00要返去食飯,我地襯17:00天都未黑就周圍行下啦,經過富良野駅麥當奴富良野當地公仔石像洋菓子店 (2) ,中途又忍唔住食左雪糕,話本地牛奶又香又滑嘛


夠鐘返去食飯喇,都幾豐富 (2)丫,天婦羅仲好熱好脆,個飯堂又係得我地兩個,以我地所知,仲有一個女人同另外兩個女友人住係呢間民宿,可能佢地出去搵食,因為我從未住過民宿都想感受一下


到我地食飽飯,19:30個天已好黑,我地楂車去富良野王子飯店內既 Ningle Terrance,係樹林中開左十幾間獨立精品店


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小歌 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()